Webáruház készítés ingyen - Boltaneten.hu  
Vásárlói tájékoztató
NYITVA TARTÁS

Hétfő:       11:00 - 18:00
Kedd:        11:00 - 18:00
Szerda:     11:00 - 16:00
Csütörtök: 11:00 - 18:00
Péntek:     11:00 - 18:00
Szombat:   11:00 - 15:00
Vasárnap:        Zárva



RENDELÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

A rendelés menete:

A weboldalról történő vásárláshoz nem kell regisztrálnia.

A kiválasztott termék mellett válassza ki a kívánt mennyiséget, majd a „Mehet a vásárlói kosárba” gombra kattintva a kosárba helyezheti a terméket. A vásárlás közben, illetve a végén a jobb felső sarokban lévő „Kosár, Megrendelés” feliratra kattintva egy új ablakban megtekintheti a kosár tartalmát. Ha rendben találja annak tartalmát, akkor az ablak alján lévő „Megrendelés” feliratra kattintva megrendelheti a termékeket. A következő oldalon meg kell adnia a kért adatokat, majd a megadott e-mail címre kapni fog egy visszaigazoló üzenetet. Fontos, hogy a vásárlás csak akkor lesz érvényes, ha az üzenetben megadott linkre kattintva nyugtázza a vásárlást.

Szolgáltatásunkat akkor tudjuk teljesíteni, ha tudjuk, kinek és hol adhatjuk át a megrendelt termékeket. Ezért a nevét, az e-mail címét, a telefonszámát és a szállítási címét meg kell adnia a vásárláskor, miután kiválasztotta a kívánt termékeket. Ügyfélszolgálatunk nem jogosult semmilyen személyes adatban való módosításra, azt kizárólag Ön, azaz a felhasználó teheti meg.

Rendelését a nap bármely időszakában leadhatja, a megadott adatok alapján azt mi azonnal elkezdjük feldolgozni, és igyekszünk maradéktalanul elküldeni a megrendelt termékeket. A rendelés beérkezése után minden esetben felhívjuk egyeztetés céljából. Amennyiben nem vesszük fel Önnel a kapcsolatot 24 órán belül, akkor kérjük, hogy jelezze felénk telefonon vagy üzenetben! Ha már elküldte a megrendelését, de még további terméket is szeretne rendelni, akkor azt a telefonos egyeztetés alkalmával megteheti.

Felhívjuk a figyelmét, hogy a weboldalon nem tudjuk jelezni, hogy a kiválasztott termék van-e raktáron. Így lehetnek olyan termékek, amelyek gyorsan fogynak, és a megrendelés beérkezéséig már nincsenek készleten. Előfordulhat továbbá, hogy a megrendelt termék szavatossága lejárhat a kiszállítás időpontjáig. Ezt szintén nem tudjuk feltüntetni a weboldalon, viszont a telefonos egyeztetés alkalmával jelezzük. Bizonyos termékekből más márka lehet készleten, amelyek ára eltérhet a megrendelt termék árától, de erről mindenképpen tájékoztatjuk telefonon.

 


 TERMÉK ÁRAI

A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. Az árak frissítése folyamatos, egy adott termék bármikor felkerülhet a választékba, vagy lekerülhet onnan, illetve egy adott termék ára a nap bármely szakában változhat. A megrendelés  leadása után a rendszer egy automatikus visszaigazoló e-mail-t küld, az abban szereplő árakra áruházunk árgaranciát vállal, azaz a megrendelt termékeket, függetlenül a megrendelés leadása után történő árváltozásoktól, a visszaigazolásban szereplő árakon számlázzuk ki. 

 


 FIZETÉSI MÓDOK

A kiszállított áru és a szállítási díj költségét jelenleg

– banki átutalással,

– az áru átvételekor a futárnak készpénzzel,

– vagy boltunkban a személyes átvételkor tudja kiegyenlíteni.

A banki utalással kapcsolatos részletes információkat megtalálja a rendelése elküldésekor kapott, általunk küldött visszaigazoló e-mailben.

 


HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS ÉS CSOMAGFELADÁS DÍJAI

Házhoz szállítást egyelőre 2 hetente egyszer, vasárnapi vagy szombati napokon tudunk biztosítani.

A megrendelt árut a megadott címen veheti át a sofőrtől, aláírás ellenében. Fizetés előzetes banki átutalással, vagy utánvéttel lehetséges. Amennyiben nem elérhető a házhoz szállítás napján (házon kívül van), kérjük, hogy ezt időben jelezze felénk, és egy Ön által megbízott személy is átveheti a csomagot.  Átvételkor feltétlenül nézze át a rendelését, mert a csomag átvétele után reklamációt nem fogadunk el!

Ha nagyon elfoglalt, és nincs ideje személyesen a boltban válogatni, arra is van lehetőség, hogy előzetesen kiválasztja online a termékeket, és az e-mailben kapott rendelési azonosító bemutatásával már viheti is haza a boltból az általunk összekészített csomagját, így rengeteg időt megspórolhat! Ennek az opciónak semmilyen plusz költsége nincs.

Ha a facebookon üzenetben szeretne rendelni, vagy félrerakatni egy (vagy több) terméket, ebben az esetben is átirányítjuk online weboldalunk felületére, ahol üzenetküldéssel jelezheti felénk, hogy mit szeretne vásárolni. Ekkor is küldünk egy visszaigazoló e-mailt, az ebben szereplő megrendelési azonosító felmutatásával tudja átvenni személyesen a kívánt terméket üzletünkben. Természetesen ebben az esetben sem számítunk fel többlet költséget.

Ha a fentiektől eltérő városból, vagy országból (Németország, Hollandia, Luxemburg, stb.) szeretne vásárolni online áruházunkból, akkor ebben az esetben az Ön által kiválasztott termékeket postai csomagként tudjuk feladni Önnek.



HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS KÖLTSÉGEI:

– Az üzlettől számított 100 km en belül, a szállítási költség 10 euro.

Ezen felül, személyes megbeszélés alapján történik az ár megállapítása.

 


POSTAI CSOMAGKÜLDÉS KÖLTSÉGEI:

Ezek a költségek mindig az aktuális postai csomagfeladás áraihoz igazodnak.

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy tejtermékeket, fagyasztott termékeket és romlandó húsárut nem tudunk postai csomagként eljuttatni.

Amennyiben rajtunk kívül álló okok miatt nem érkezik meg a csomag, nem áll módunkban kárpótlást nyújtani!




A Boltaneten.hu ingyen webáruház szolgáltatás technikai hátterét a BITBULL Kft. biztosítja.
Amennyiben úgy gondolja, hogy a webáruház működése jogsértő, kérjük jelezze nekünk!